domingo, 16 de diciembre de 2012

Bring a little lovin'

Hace tiempo que quería colgar esta pieza pop-soul de Los Bravos, versión de un tema de The Easybeats y que me encanta por ese ritmo trepidante. No te deja los pies quietos este Bring a little lovin'  
El vídeo es el toque de cómic de superhéroes que tiene el cierre de su película homónima. Me encanta, es lo que más me gusta del film.

I know that it's ten and you're stayin' in 
La la la la la la la la la 
And you're stayin' home and I'm all alone 
La la la la la la la la la 
Wont you won't you won't you 
Bring a little water bring a little wine 
Bring a little lovin' I feel fine 
Know that you want to I know that you do 
Come in here and love with me 
If I enduring brain but it's all the same 
La la la la la la la la la 
I'm payin' for this call and I don't mine at all 
La la la la la la la la la 
Wont you won't you won't you 
Bring a little water bring a little wine 
Bring a little lovin' I feel fine 
Know that you want to I know that you do 
Come in here and love with me 
Wont you won't you won't you 
Bring a little water bring a little wine ...

No hay comentarios: